Starten met Grej of the day

 Deze week ga ik starten met Grej of the day in mijn groep.

Ik las er vorig jaar al veel over op internet, heb de ted talk van Micael Hermansson bekeken en raakte erg geïnspireerd. Alleen had ik vorig jaar geen groep. Maar dit jaar heb ik een enthousiaste groep 5 en kan ik niet wachten om er morgen mee te beginnen.

Ik heb het middenbouw boek aangeschaft en me voorgenomen om eerst al deze thema's te doen met ze. Ook heb ik de kaarten van GOTD. Alles hang klaar.

Ik kon alleen geen geschikt werkblad vinden om de kinderen te laten invullen dus heb ik dat zelf gemaakt. Ik ben weg van de plaatjes van creative clips en deze heb ik dan ook gebruikt in het ontwerp.

Het werkblad kun je Hier downloaden.

Ik hou jullie op de hoogte van hoe het gaat met Grey of the day in mijn SBO groep!

Reacties